Doa Untuk Mendatangkan Rezeki Dari Segala Arah :

Jika anda mengatakan hidup anda sempit kerana berasal dari keluarga yang miskin, percayalah ia bukanlah kerana keluarga tetapi pemikiran sempit anda sendiri. Jika anda mengatakan bahawa hidup anda dipenuhi dengan kegagalan, percayalah bahawa andalah merupakan punca yang menarik kegagalan tersebut dalam hidup anda sendiri. Percayalah bahawa anda tidak layak untuk mengalami kegagalan, kemiskinan dan kesempitan tetapi ANDA LAYAK mendapatkan kejayaan, kekayaan, kemewahan serta kebahagiaan hidup.

Berikut ini  Doa Untuk Mendatangkan Rezeki Dari Segala Arah :

Bismillaahirrahmaanirrahiim. Allaahumma Shalli ‘Alaa Sayyidinaa Muhammadin ‘Adada Anwaa’ir Rizqi Wal Futuuhati, Yaa Baasitholladzii Yabsuthur Rizqa Liman Yasyaa – U Bi Ghayri Hisaabin, Ubsuth ‘Alayya Rizqan Katsiiran Min Kulli Jihatin Min Khazaa – Ini Rizqika Bi Ghayri Minnatin Makhluuqin, Bi Fadhlika Wa Karamika Wa ‘Alaa Aalihi Wa Shahbihi Wa Sallama.”

Tata Cara Pengamalannya : Bacalah Doa ini secara rutin setiap selesai sholat Fardhu sebanyak 7 kali, agar anda apa pun usaha yang anda kerjakan, rezeki selalu mengalir secara deras ke dalam hidup anda dan akan memperkaya diri anda dalam waktu yang tidak terlalu lama.

{ 2 comments... read them below or add one }

Unknown mengatakan...

Assala,mu Alaikum saya pak daniel di jokjakarta,ingin berterimah kasih pada aki,berkat bantuan beliu akhirnya semua hutan saya lunas semuanya silahkan sms/hub ki leksoh di 082-322-486-577 salam kompat semuax terima kasih.

Pak.sunandar.kalimantan mengatakan...

BUTUH ANGKA GHOIB JITU DAN AKURAT HASIL RITUAL DARI DUKUN TERNAMA YANG BISA ANDA MENANGKAN HARI INI HUB KI LEKSOH DI NO 082 322 486 577 KARENA KEMENANGAN ANDA ADALAH TUJUAN UTAMA KAMI !!!

Posting Komentar